“Vi ved jo godt, at når man ligger på en førsteplads, så kan det jo reelt kun gå ned af bakke herfra. Det er jo sådan set udfordringen."
Sådan lyder ordene fra Jonas Schrøder, der er pressechef hos Rema 1000.
Rema 1000 har i den grad slået sig fast hos danskerne. For blot tre uger siden, løb Rema 1000 med titlen som Danmarks bedste supermarked, i B.T.s store supermarkedsdyst.
Nu løber de med endnu en stor sejr. Det skriver B.T. Loyalty Groups brancheindex for 2021.
Her har man adspurgt 3720 kunder, som skulle vurdere alle 10 deltagende kæder. De skulle vurdere på områder som service- og produktkvalitet, pris, tillid og økologi.
Stor stolthed
Baseret på de svar har Loyalty Group lavet en endelig indeksering, hvor Rema 1000 altså har vundet. Og det er endda for sjette gang i træk.
“Det er fantastisk flot, at vores medarbejdere kan blive ved med at ende på førstepladsen. Det giver en super stolthed internt, og vi er enormt glade for, at kunderne bliver ved med at belønne vores arbejde i de her målinger,” lyder det fra Jonas Schrøder, pressechef for Rema 1000 til B.T.
Pressechefen fortæller også, at den flotte placering netop gør, at det kun kan gå ned af bakke igen. Derfor er Rema 1000 også meget ydmyg og taknemlig omkring sejren.