Derfor burde du outsource din virksomheds telefonpasning

Foto: Shutterstock.com

Annoncør betalt indhold

Der er mange omkostninger forbundet med det at drive virksomhed. Uanset om du ejer en lille- eller mellemstor virksomhed, er der mange udgifter der måske kan komme som en overraskelse i den daglige drift af virksomheden. Én udgift der kan koste meget på den lange bane er telefonpasning, og håndteringen af indgående opkald fra både eksisterende og potentielle kunder. Hvoraf nogle ansætter en receptionist, vælger flere og flere virksomheder i dag at outsource f.eks. telefonpasning til eksterne partnere, såsom et callcenter. Læs denne artikel, og find ud hvorfor du bør overveje at outsource din virksomheds telefonpasning.

24/7 telefonpasning

En af grundene til at telefonpasning kan være omkostningsrigt for en lille- eller mellemstor virksomhed er bl.a., at telefonen skal være bemandet på alle tidspunkter af åbningstiderne. Hvis telefonen ikke er bemandet, kan du som ejer potentielt set gå glip af vigtige opkald fra f.eks. samarbejdspartnere, kunder, eller investorer, hvilket kan koste dig dyrt. Alt efter hvilken branche din virksomhed er i, kan der også være behov for bemanding ved telefonen på ukurante tidspunkter såsom uden for åbningstider, i weekender og på helligdage. Her kan det både være dyrt, og ressourcekrævende, at finde medarbejdere der har mulighed for at arbejde på disse tidspunkter uden at det påvirker andre arbejdsområder.

Ved at outsource din virksomheds telefonpasning til en ekstern partner har du dermed mulighed for at fokusere fuldstændig på de områder, der har mest brug for opmærksomhed. Samtidig er du sikret at din erhvervstelefon passes af professionelle, der sørger for at kunder, samarbejdspartnere, investorer, m.m. tages godt imod. Derudover er der flere callcentre der tilbyder 24/7 telefonpasning, så bemandingen af telefonen passer til din virksomheds specifikke behov.

Færre udgifter

Som tidligere beskrevet, kan det være en dyrt at finde medarbejdere der har mulighed for at passe din virksomheds telefonlinje, på de tidspunkter hvor der er brug for det. Én mulighed er selvfølgelig at ansætte en receptionist, eller en medarbejder hvis arbejdsfunktion er at passe telefonen. For mange små- og mellemstore virksomheder kan dette dog være en stor udgift, og derfor kan det være mere hensigtsmæssigt at outsource telefonpasningen til en ekstern partner som kræver et beløb pr. måned, alt efter behovet for bemanding. På denne måde undgår du at skulle ansætte en receptionist på fuld tid.

Flere tjenester end telefonpasning

Der er adskillige call centre i Danmark, der tilbyder flere tjenester end blot telefonpasning. Hos en virksomhed som CityCallCenter i København er det f.eks. også muligt at leje mødelokaler til afholdelse af job interviews, forretningsmøder, fremvisninger og meget mere. CityCallCenter har sine lokaler på en eksklusiv lokation i Indre By, hvor virksomhedens reception tager imod alle gæster. Ved at leje et af CityCallCenters lokaler til afholdelse af et møde får du dermed en reception med i pakken, der sørger for at dine gæster tages godt imod når de ankommer. Derudover tilbyder virksomheden også udlejning af kontorlokaler, så du

har mulighed for at drive din forretning fra en Danmarks mest eftertragtede adresser. Dette er blot nogle eksempler på tjenester som den Københavnske virksomhed CityCallCenter tilbyder, udover telefonpasning.

Hvis du har brug for pasning af din virksomheds telefon, kan du dermed med fordel kontakte Citycallcenter for et uforpligtende tilbud der passer til dine behov. Her har du også mulighed for at undersøge virksomhedens andre tjenester, såsom booking af mødelokaler, og kontorlokaler.

 

Læs også